تبلیغات
آشنایی با عطر و ادکلن - نحوه انتخاب عطر توسط افراد مختلف
 

نحوه انتخاب عطر توسط افراد مختلف

نوشته شده توسط :محمد لشکری
دوشنبه 2 مرداد 1391-11:09 ب.ظ



اگر به نحوه خرید عطر و ادوکلن توسط اشخاص مختلف دقت کرده باشید می بینید که از شیوه های مختلف و گاهی عجیب و غریبی برای انتخاب استفاده می کنند. مثلا جوانترها، بیشتر تقلید می کنند. آنها نام عطری که دوستاشان استفاده کرده می پرسند و بدون توجه به اینکه رایحه عطر با نوع پوست می تواند تغییر کند همان عطر را از فروشگاه می خرند و استفاده می کنند.
بعضی ها به بیلبوردهای تبلیغاتی نگاه می کنند و مجذوب شکل و شمایل بسته بندی عطر می شوند درحالیکه هزینه اصلی مربوط به محتویات داخل شیشه عطر است نه شیشه آن
برخی افراد شدیدا تابع تبلیغات هستند! آنها به محض اینکه هنرپیشه مورد علاقه شان عطری را تبلیغ کرد یا یک آگهی جذاب در مورد عطر دیدند سریعا آن عطر را خریداری می کنند.
مسن ترها معمولا به مارک خاصی وفادار می مانند و مرتب از همان خرید می کنند. خیلی وقتها عطری تقلبی با همان نام را از فروشگاهی خرید می کنند و بعد از استفاده، متوجه می شوند که رایحه عطر قدرت همیشگی را ندارد.
شخصیت استفاده کننده، فرهنگ جامعه ای که شخص در آن زندگی می کند و جنسیت فرد ( زن یا مرد بودن او ) در انتخاب عطر بسیار مهم هستند. مثلا رایحه تند و اسپرت که معمولا برای یک جوان ورزشکار مناسب است برای یک خانم مسن که دارای یک شغل رده بالا در جامعه است نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. یا یک عطر با رایحه شدید و دارای رایحه فلورال که برای یک خانم، برازنده است اگر توسط یک مرد استفاده شود صورت خوشی نخواهد داشت.






نظرات() 


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ:



آرشیو:


آخرین پستها:


نویسندگان:


آمار وبلاگ:







The Theme Being Used Is MihanBlog Created By ThemeBox